Bakım anlaşmalı müşterilerimiz, en öncelikli müşterilerimizdendir.
Ticari işletmeler için, bilgisayarlardan kaynaklanan en ufak bir sorun hem personelin vakit kaybına, hem ticari zararlara sebep olmaktadır. Sadece ticari işletmeler ile sınırlı değil, artık bilgisayarlarından çalışan ve para kazanan bireysel kullanıcılar için de günümüzde sistem arızaları oldukça büyük kayıp. Bu kayıpları TurTech ile en az zararla atlatacaksınız.
Hızlı ve profesyonel teknik destek ekibimiz, sorunlara en hızlı şekilde müdahale ediyorlar. Oluşan arızaları hızlı bir şekilde onarıyorlar. Ayrıca sistemleri olası arızalardan korumak için düzenli bakımlar da yapılabiliyor.
Kimler Kurumsal Bakım Anlaşması Yaptırmalıdır?
İşletmesinde IT birimleri olan, sistemlerinde sorun meydana geldiğinde acil çözüm arayan tüm işletmeler Kurumsal Bakım Anlaşması yaptırabilirler.
Kurumsal Bakım Anlaşması Yaptırmanın Avantajı Nedir?Kurumsal Bakım Anlaşmalı müşterilerimiz en öncelikli müşterilerimizdendir. Telefon, Uzak Masaüstü Bağlantısı ve Yerinde Servis hizmetlerimizden sorunu en hızlı çözebilecek olan yöntem tercih edilir ve müşteri sorunları giderilir. Müşterilerimiz donanımları bozulduğu için iş kaybına uğramazlar, verilerinin yedekleri her zaman alınır, teknolojik gelişmelerden anında haberdar olurlar, ek hiçbir ücret ödemezler, diğer donanım ürünlerini aldıklarında çok özel ödeme koşulları ve iskontolar sağlanır.
Kurumsal Bakım Anlaşmasına Nasıl Başlanır?Öncelikle bir ön görüşme ile talepler dinlenir, sonrasında Teknik Servis Uzmanlarımız işletmeyi analiz eder ve yapılabilecek hizmetler hakkında bilgi verirler. Takip eden süreçte bir sözleşme hazırlanır, onaylanması durumunda, ekibimiz işletme bilgisayarlarında toplu bir çalışma gerçekleştirir, eksikler belirlenir ve ilk bakım yapılır. Firmanın teknik yapısı, eksikler, geliştirmeler hakkında bir rapor hazırlanarak şirket yönetimine sunulur, bu tarihten itibaren de her türlü sorunda hızlı ve yerinde destek sağlanır.
TurTECH Teknik Servis Çağrı MerkeziMüşteri lokasyonuna gitmeden ilk müdahalenin telefon ile uzaktan erişim programları yardımıyla uzman personelimiz tarafından sistem müdahalesi yapılmaktadır. Böylece zamandan ve masraftan tasarruf edilerek birçok arıza çözülebilmektedir. Bu anlaşma tek başına yapılabileceği gibi diğer anlaşma opsiyonlarına da dahil edilebilmektedir.
Server, firewall, yedekleme vb. diğer donanımlardan kaynaklanan sorunlar ve yeni kurulumlar anlaşma kapsamında olmayıp ayrıca ücretlendirilmektedir.
Server, ticari yazılım vb. programlardan kaynaklanan sorunlar ve yeni kurulumlar anlaşma kapsamında olmayıp ayrıca ücretlendirilmektedir.
7×24 Sistem Destek & Bakım-Onarım Hizmetleri
Garanti kapsamında olmayan ve bakım sözleşmesi bulunmayan ürünlerde, sisteminizde oluşan her türlü sorunda çağrı başına 7×24 sürelerde sistem desteği vermekteyiz. Yapacak olduğunuz Çağrı Başı Sistem Destek anlaşması ile alacak olduğunuz hizmet bedellerini bir yıl süre ile sabitlemiş olursunuz. Garanti süresi dolan ürünler için müşterimizin isteği aynı doğrultuda ise Sistem Destek ve Bakım-Onarım sözleşmesi imzalanarak hizmete müşterinin isteği koşullarda devam edilir. Sistem Destek ve Bakım-Onarım şartları müşteri tarafından belirlenir. Bu esnada katkımız müşteriye ihtiyaçlarının tespitinde yardım etmek, ihtiyaçlar belirlendikten sonra ise seçenekler sunmaktır.
Donanım: Sözleşme kapsamında, müşterinin Server, PC ve yazıcılardan oluşan donanımsal problemler tespit edilir ve ücretsiz olarak onarılır. Arızalı cihazlarda gerekli olması halinde yedek parça değişim bedeli müşteriden talep edilir.
Yazılım: Sistem hatalarından kaynaklanan problemlerde, program bozukluklarını tespit etmek, gerekli müdahaleleri yapmak, gerekiyorsa bu programları yeniden kurarak kullanıma hazır hale getirmek bu anlaşma kapsamında yapılacak çalışmalardır.
Aylık sözleşme bedeli firma bünyesinde bulunan cihaz sayısına göre belirlenmektedir. 1-10 PC + 1 Server aralığındaki cihaz sayısına göre liste fiyatından %10 indirim, 10-20 PC + 1 Server aralığındaki cihaz sayısına göre liste fiyatından %20 indirim siz değerli müşterilerimiz için gerçekleşmektedir.
Sözleşmeli Sistem Destek & Bakım-Onarım Hizmetleri (Donanım-Yazılım) PRO
Sözleşme kapsamında müşterinin Server, PC, Yazıcı, Firewall, Yedekleme vb. donanım problemleri tespit edilir ve ücretsiz olarak onarılır. Donanım arızalı cihazlarda gerekli olması halinde yedek parça değişim bedeli müşteri tarafından talep edilir. Anlaşma haricinde sisteme yeni eklenen donanımlar için ayrıca kurulum bedeli talep edilir.
Sistem Destek ve Bakım-Onarım Anlaşması dahilinde EK-1'de mevcut hizmetlerimizi kapsamakla beraber firmamız tarafından görevlendirilen bir teknik destek uzmanı, anlaşmada belirlenen sürede müşteri lokasyonunda bulundurulur. Bu şekilde oluşacak problemlerde ilk müdahale teknik uzman tarafından yapılır. Teknik uzmanın çözemediği problemlerde firmamızın yetkili uzmanları anlaşma kapsamında müdahale ederler.
Sistem hatalarından kaynaklanan problemlerde, program bozukluklarını tespit etmek, gerekli müdahaleleri yapmak ve önceden belirlenecek server, ticari yazılımlar, vb. müşteri ile karşılıklı belirlenerek anlaşma kapsamına dahil edilir. Gerekiyorsa bu programları yeniden kurarak kullanıma hazır hale getirmek, yedeklerini almak, gerekli ayar ve bakımları yapmak bu anlaşma kapsamında yer alan çalışmalardır. Anlaşma haricinde sisteme yeni eklenen program kurulumları ayrıca tarafımızdan ücretlendirilmektedir.
Aşağıdaki Bakım Anlaşması paketlerinden size uygun olanını seçebilirsiniz
Listedeki paketlerin size uygun olmadığını düşünüyorsanız bizimle temas kurun. Fiyatlara KDV dahil değildir.